Attention!   Powerful træning til din krop og din psyke.

Jeg tilbyder dig nu denne unikke mulighed for at udfordre din krop, og se dine bevægelsesmønstre, gennem  din  træning.
En træningsform hvor du får redskaber til, at kunne integrerer din psyke målbevidst i  træningen.

Du er jo ikke kommet så langt, for ikke at komme længere vel?

En træningsform der kan justerer og forbedre din kropsholdning, og kan have/ få effekt på både dine psykiske/mentale og fysiske holdninger

Din krop viser dig sandheden om dig selv og sandheden om dit liv, sandheder som du måske endda har skjult for dig selv.

Din krop er dit kort over aktuelle og historiske følelsesmæssige bump på din vej, dine mentale holdninger og dine reaktioner på begivenheder, som opbevarer sig i bestemte områder i din krop.

Kender du det at din skulder, hofte eller knæ gør ondt?

Du har måske allerede været til scanning eller røntgen?

Men der var intet` unormalt ` at se på scannings- eller røntgen billederne.

Tror du at det kan være at din krop prøver at gøre opmærksom på et eller andet?

Det tror jeg!

Måske opfatter du kroppen, psyken som adskilte dele, der ikke har ret meget med hinanden at gøre.

Men forskning viser i dag, at det ikke giver nogen mening at dele dig op på den måde.

Det som du ikke er kommet af med bliver i din krop – set med mine øjne-

Hvis du er interesseret i et hold med intelligent og præcis tilpasset træning, dybe stræk – evt. med vægte og kettel bell – og afslapning er dette hold det rigtige for dig.

 

Det vil måske kræve alt din styrke, men også en god portion vilje til at være åben for, hvad din krop siger / hvordan du reagerer på det.

Det vil også kræve mod af dig for at give slip på de mekanismer, du mestre så godt og som har holdt dig i sikkerhed.

Selvom disse mekanismer har holdt dig sikker, så har de måske også holdt dig beskyttet mod det liv, du har mulighed for at leve.

Trænings oplevelsen kan føles som et dybt, dybt dyk ind i nogle af de mange glemte og gemte begivenheder, og episoder du har oplevet igennem mange år og som du måske ikke har delt med andre.

Din træning- kan bruges til at lokalisere og frigive følelsesmæssige blokeringer, kan være Stivhed og manglende fleksibilitet der er gemt i den cellulære hukommelse i din krop.

En psykologisk proces hvor du målbevidst bringer din opmærksomhed på det der opstår i nuet, som du kan udvikle gennem træning. – Jeg vil her trække på min viden fra styrketræning, fleksibilitet og mobilitet så du får øvelser der tilpasses dig og din praksis, og måske lidt åndedræt

 

 

I denne form for træning/ terapi deltager du aktivt i transformationsprocesserne, så hvis du er:

  • Klar til og modig nok til at se og gøre, hvad der er nødvendigt for at skabe et skift for dig
  • Klar til at “få dine hænder i bolledejen ” i den rå bevidsthed, der er måske er nødvendig for dig
  • Klar til det der kan forekomme for dig ved denne type træning
  • Klar til at det kan blive din mulige gennemførelses proces

I denne form for træning / terapi kan der ske præcist det, du har mod til !

Med principperne fra NARM (den Neuro Affektive Relationelle Model)

 

Attention er træningen for dig der vil mere med dig

 

 

Hvor :

Hos fityourfood.dk

Tinghøjvej 3

Ølstykke

 

Hvornår :

Lørdag den 19 sep.

Lørdag den 26 sep.

Lørdag den 10 okt.

Lørdag den  31 okt.

Lørdag den 12 dec.

Tid :

10.30 – 12.00

 

Pris :

Kr. 1995 ,-

💪NYT HOLD – STÆRKE MÆND OG KVINDER💪

Nu har du mulighed for at sætte turbo på din mentale træning og på dit fysiske træningsudbytte.

Hvis du vil gøre noget godt for dig selv og give dit styrkeniveau et løft op, så er holdet stærke mænd og kvinder holdet for dig

Ja! Jeg sagde kvinder skal løfte vægte, for set med mine øjne er idéen om, at kvinder får store grimme muskler fra vægttræning, helt forkert! Det er en komplet misforståelse.

Uanset om du er mand eller kvinde, så er styrkeløft den direkte vej til en fast og fyldig røv!

For at opnå det, og for at få den smukke skulpturelle krop, som mange kvinder og mænd drømmer om at have, så er vægttræning et must.

Men…
Styrketræning og tunge løft er ikke noget, du bliver god til på et par dage – eller uger for den sags skyld! Det kræver teknik, viden, tålmodighed samt hårdt arbejde.

Så er der kun at sige, at din krop kan høste nogle fantastiske fordele. Det gælder både for dig, der er i god form, og for dig, der aldrig har prøvet det før.

Vi træner de løft, der er de absolut bedste til at styrke og forme din krop og efter principper, som er forsknings-baserede. Så kan du, allerede fra dag et, få det optimale ud af din træning samt mulighed for at træne på højt niveau, og så oven i købet på hold.

Forskning viser at det ofte kan hjælpe din mentale styrke, at du føler dig stærkere, og du kan ofte præstere lidt mere, når du træner sammen med andre.

Men træningen gør det ikke alene, og der er god grund til at der også følger en fornuftig og afbalanceret kost, som gør dig i stand til at træne hårdt, løfte tungt og restituere ordentligt.

Vi træner tirsdage  kl. 17.15
Den 11/ 8
Den 18/ 8
Den 25 / 8
Den 1/ 9
Den 8/9
Den 15/9

Og vi træner torsdage kl. 18.00
Den 13/8
Den 20/8
Den 27/8
Den 3/9
Den 10/9
Den 17/9

Du får et samlet styrkeforløb på i alt 12 lektioner af en times varighed for kun 1.500,-

Kontakt os  gerne for at høre mere om holdet – før du tilmelder dig!

Fyrre fed og færdig?
Nej, 54: stærk og fleksibel, og det både indvendig og udvendig.

Tror du at din alder er afgørende for om du kan opnå det du ønsker dig?
Så er du ikke alene, men bare for at du er over 50 år, mand / kvinde, super size, kronisk syg eller eller.
Så skal du vel ikke dækkes til og gemmes væk?

Du har helt sikkert – lige som de fleste andre – noget ved din krop, der gerne må se bare en lille smule anderledes ud, eller noget du ikke kan gøre mere , som du har kunnet gøre tidligere – gætter jeg på-
Vi er blevet enormt kropsbevidste, og øget muskelmasse, varigt vægttab og en sund livsstil er noget de fleste af os, gerne vil opnå, for ikke at tale om, at komme i dit livs bedste form.

Det kan handle om inspiration og selvtillid og hvad enten du er mand, kvinde, super slank eller super size, eller ,eller
så kan:

1 – 1 personlig træning hos mig hjælpe dig til at opnå lige netop det.

Det frirum du kan opleve, når du træner hos mig, går hånd i hånd med min tilgang til dig, som værende unik.

Ingen nonsens kun resultater:

Jeg gør det nemmere for dig, ved at give dig de rigtige redskaber som for eksempel en personlig
kost – /træningsplan.

Jeg afdækker balancen, i din nuværende træning og kost i forhold til din krops daglige behov for næringsstoffer, og i forhold til hvilke mål du ønsker at opnå.

Jeg tager altid udgangspunkt i dine egne kost-/ trænings vaner, for at gøre omlægningen så let som muligt for dig.

Du vil opdage, at du sagtens kan få dine favorit retter og at din træning måske bliver mere spændende.

Jeg støtter dig i at opnå det mål du ønsker.

Jeg giver dig råd og vejleder dig i, hvad du har brug for at træne optimalt og hvad du kan spise i bestemte situationer.
Det gælder nemlig om at få spist og trænet det rigtige i de rigtige mængder, uanset om du skal ned i vægt eller om du skal op nå dit livs sportspræstation.

Jeg deler overvejelser og sejre frem mod dit mål, så din motivation fastholdes.
Jeg synes ikke du er som alle andre – tværtimod – og det tager jeg udgangspunkt i.
Jeg coacher dig til at gennemføre din drøm og til at blive den bedste udgave af dig selv

Igen: ingen nonsens kun resultater.

Ses vi ?
Irene Pasby

Kontakt mig for din uforpligtende personlige samtale på:
mail@fityourfood.dk
mobil : 2863 4097

Make somebody-   kursus i påsken er desværre udsolgt 

Mange smerter og – knæ skader, skulderskader osv. – inddrager både det fysiske og det psykiske.

Og det har du mulighed for målbevidst at bringe din opmærksomhed på og for at udvikle gennem din træning. – Jeg vil her trække på min viden fra styrketræning, fleksibilitet og mobilitet så du får øvelser der tilpasses dig og din krops holdning, men også hvordan du kan inddrage dit åndedræt i træningen.

Træningen er kombineret med lette styrke- og fleksibilitet øvelser, hvor der trænes mindfult, således at den psykologiske proces kan være din måde, virkelig at opleve det aktuelle øjeblik og integrere bevægelse og bevægelsens bevidsthed så den bliver brugbar for dig.

Måske har du tidligere opfattet kroppen, psyken som adskilte dele, der ikke har ret meget med hinanden at gøre, men forskning viser i dag, at det ikke giver nogen mening at dele dig op på den måde.

Og med denne form for træning får du nu mulighed for og redskaber til, at kunne integrerer din psyke målbevidst i din træning.

 

JOYBREATHING Kursus 7 søndage med fuld fokus på åndedræt og mediation.

Første gang SØNDAG d. 22 marts.

– Kraftfuld åndedrætsteknik der forløser den ophobet stress og giver  energi og klarhed i krop og sind.

7 MOVEMENTS – En række øvelser der vækker energien i kroppen og skaber flow.

KROPSSCANNINGEN “HEY SMUKKE” – En afspændingsteknik der vækker kroppens                                                                        egen selvhelbrederende kræfter.

STRENGTH MEDITATION – En dybdegående og let meditation at gå til, som bygger på,få helt konkrete trin man følger.

Der vil indfri en indre styrke og ro man tager med sig ud i livet efterfølgende.

Nedenfor er en oversigt over hvad vi kommer ind på fra gang til gang.

1. gang
Introduktion af Jer & Jeg.
Yoga, enkelte åndedrætsøvelser & afspænding. Samt små redskaber du kan bruge ved panik eller svære processer. Samt lille hjemmeopgave der sætter retningen og tonen for den forvandling du ønsker at opleve.

2. gang
Du lærer Joybreathing. En dybdegående åndedrætsteknik jeg har udviklet som vil være en af hjørnestenene gennem kursuset. Yoga, åndedræt & afspænding.

3. gang
Du lærer 7 movements som er en række øvelser jeg nøje har sammensat der opfordres til at lave på daglig basic. Let at gå til. Vækker energien og skaber en mere direkte kontakt til kroppen og er desuden en god forberedelse til joybreathing.Yoga, åndedræt & afspændig.

4. gang
Optimering af ens grundlæggende tilstand – det yogiske perspektiv på Ro, Renlighed og Regelmæssighed) Vi kommer ind på døgnrytmens helbredende virkning, kostens indflydelse samt hvordan du kan optimere din søvnkvalitet samt fordøjelse.Yoga, åndedræt & afspænding.

5. gang
Du lærer kropsscanningen “Hey smukke”. Samt forløsende øvelser gennem lyd, ryste øvelser og kraftord/sætninger. Yoga, åndedræt & afspænding.

6. gang
Du lærer Strength Meditation. Dybdegående yoga program & afspænding. Med fokus på hjertet og dets potentiale.

7. gang
Vi sætter det hele sammen: Joybreathing, 7 movements, kropsscanning & strength meditation. Sharing, evaluering og fremover.

Medbring gerne: 

Tæppe / yogamåtte –  men der er naturligvis både tæppe og yogamåtte  til at  låne i studiet.

Hvornår træner vi ?

D. 22 & 29 marts.
D. 5, 19 & 26 april.   (bemærk søndagen i Påsken er der ingen hold.)
D. 3 & 10 maj.

Kl. 12.00 – kl. 14.15

Din kursus Pris  er  kr. 1400,-   for alle 7 søndage og kan Indbetales på mobile pay 502320 så vil din plads være sikret

Ønsker du yderligere info er du velkommen til at kontakte Irene på mail@fityourfood.dk eller på mobil 2863 4097

Der er naturligvis kaffe, tea,vand og frugt på alle kursus dage.

Lidt om mig:

Jeg har selv gennemlevet PTSD som peaket i slutningen af 2016.
Jeg har brugt de sidste 3 år på at lære værdien af at tage vare på sig selv. Vigtigheden af tryghed og selvkærlighed når man har været ude for stress af ekstrem grad.
Gennem velholdenhed og tålmodighed kan der igen spirer håb, glæde og ro lige så stille. Til at få skabt overblik i ens liv igen. Måske stadig med begrænsninger og reaktioner på stress. Men du kan over tid opleve at ubehaget faktisk er gaver i forklædning.

De gaver og indsigter jeg har fået ud af disse år vil jeg gerne give videre til dig, som ønsker redskaber til ens stressforebyggelse eller ens nuværende “Recovery”.De ting jeg videregiver til dig gør jeg selv på daglig basic eller har gjort som led i mere fokuseret perioder.

Det skal siges selvom der om ligges op til lidt teori og snak, vil “grundtonen” for dette mini kursus være centreret omkring citatet:

“Yoga is 99% practice & 1 % theory”

som en dygtig yogalærer engang udtrykte det. Så jo mere du er villig til at integrere øvelserne hjemme, jo mere effekt vil det naturligvis have på dit velbefindende og liv generelt.

Venlig hilsen

Søren

Læs mere om min baggrund og ståsted på min hjemmeside:

www.joybreathing.dk/om mig
(husk mellemrum mellem “om” & “mig”, ellers dukker siden ikke op)

Tror du lige som jeg at træning har stor betydning for både din krop og din psyke?

Så tjek lige dette mini kursus ud. – kommer i påsken 2020 

Din krop er dit kort over aktuelle og historiske følelsesmæssige bump på din vej, dine mentale holdninger og dine reaktioner på begivenheder, som opbevarer sig i bestemte områder i din krop.

Emotionel frigivelse kan ske gennem din træning, – terapeutisk og bevidst/præcis træning-kan bruges til at lokalisere og frigive følelsesmæssige blokeringer, det kan være Stivhed og manglende fleksibilitet der er gemt i den cellulære hukommelse i din krop.

Nogle skader og sygdomme forstås måske bedst, hvis du betragter dem fra en såkaldt bio-psyko- synsvinkel, hvor du ser på både det fysiske, det psykiske og din historie.

Mange smerter og – knæ skader, skulderskader osv. – inddrager både det fysiske og det psykiske.

Og det har du mulighed for målbevidst at bringe din opmærksomhed på og for at udvikle gennem din træning. – Jeg vil her trække på min viden fra styrketræning, fleksibilitet og mobilitet så du får øvelser der tilpasses dig og din krops holdning, men også hvordan du kan inddrage dit åndedræt i træningen.

Træningen er kombineret med lette styrke- og fleksibilitet øvelser, hvor der trænes mindfult, således at den psykologiske proces kan være din måde, virkelig at opleve det aktuelle øjeblik og integrere bevægelse og bevægelsens bevidsthed så den bliver brugbar for dig.

Måske har du tidligere opfattet kroppen, psyken som adskilte dele, der ikke har ret meget med hinanden at gøre, men forskningen viser i dag, at det ikke giver nogen mening at dele dig op på den måde.

Og med denne form for træning får du nu mulighed for og redskaber til, at kunne integrerer din psyke målbevidst i din træning.

 

.

Dette er et blog indlæg blot for at teste hvordan det ser ud.