Kettle bells – super træning for kvinder

Lone NyhuusNYHEDER0 Comments

kettlebells

Vægttræning er vigtigt – for kvinder og for mænd.

Men denne tekst er først og fremmest til kvinderne. Hvis du har en særlig kvinde/veninde i dit liv, der er interesseret i at have en stram, slank krop, så kan du roligt sende dette nyhedsbrev til hende.

Så mine damer: Det gælder om at opbygge kvalitets muskler, der er tætte. Ikke store, eller voluminøse muskler, men stærke muskler.
Den slags muskler, der får din krop til at forbrænde flere hundrede kalorier dagligt.
Ja selv mens du sover!

For at opnå det, og for at få den lange slanke, skulpturelle krop, som mange kvinder drømmer om at have er vægttræning et ’must’.

Kvinder skal løfte vægte. Og idéen om at kvinder får store, grimme muskler fra vægttræning, holder ikke. Det er en komplet misforståelse. Det er rigtigt, at nogle kvinder har den genetiske disposition til at blive voluminøse. Men her er der nemme måder at ændre træningen på. så får man stadig den ønskede styrke og øgede fedtforbrænding – men uden at få store muskler.

Så hvis du vil gøre noget godt for dig selv, er et hold eller et forløb med personlig træning med kettle bells, noget for dig. kettlebells

Kettle bells er `fede’ at træne med. Deres vægt ikke er jævnt fordelt, det gør at dine stabilisatormuskler bliver sat på ekstra hårdt arbejde. Dybest set er det en form for træning, der er designet til at forme dine skuldre, ryg , røv , ben, core og arme. Ja faktisk det hele.

Så er der kun at sige, at din krop kan høste nogle fantastiske fordele. Det gælder både for dig, der er i god form, og for dig, der aldrig har prøvet det før.

PS: Din mand har også godt af at træne med vægte/kettle bell

Vi træner selvfølgelig efter principperne fra Movement Code; et system, som er baseret på forskning. Så allerede fra dag 1. får du det optimale ud af din træning og får mulighed for at træne på højt niveau.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *