Slynge- eller cirkeltræning eller poweryoga på hold.

Lone NyhuusFORSIDE, NYHEDER, Træningstilbud

træning i slynger 2[1]

Holdtræning starter lørdag 1. august 2015 kl.08.00

Træning i slynger 1[1]Mandag kl. 18.00 – 18.55: Cirkeltræning – Irene
Mandag kl. 19.00 -19.55: Slyngetræning – Irene
Mandag kl. 20.00 – 20.55 : Power yoga –
Onsdag kl.18.00 – 18.55: Cirkeltræning – Gitte
Onsdag kl.19.00 – 19.55: Slyngetræning – Gitte
Onsdag kl. 20.00 – 20.55 : Power yoga –
Lørdag kl.08.00 – 08.55: Cirkeltræning – Irene
Lørdag kl.09.00 – 09.55: Slyngetræning – Irene
Lørdag kl. 10.00 – 10.55 : Power yoga –

Tilmeld dig et enkelt eller flere hold for en sæson:

Prisen er kr. 450 pr. md. og der betales den 1. i måneden.
Prisen er den samme uanset, om du træner en enkelt gang om ugen eller tre gange om ugen, på samme hold.
tilmelding mail@fityourfood.dk eller mød frem i træningstøj ca. 10 min. før træning og tal med instruktøren.

 

Motorik, koordination og styrke har stor betydning for din hverdag og din præstation.
Alsidighed er et nøgleord. Flere forskellige aktiviteter har god effekt, du bliver også fysisk stærkere. Af andre fordele ved vi, at kroppen forbrænder mere i takt med, at du optimerer din muskelmasse.
Træning for et bedre velvære bør være regelmæssig, alsidig og indeholde aktiviteter, som motiverer dig og som du finder sjovt. Derfor har vi hos fityourfood.dk valgt træningsformer, vi mener  lever op til det.
Udover træningen er der også fokus på det personlige. Da der højst er 12 deltagere på vores hold, kan vi skabe og tilføre en stor mængde af motivation for hver enkelt deltager. På den måde sikrer vi, at lysten til at træne holder ved.

Slyngetræning
Funktionel træningsmetode, der giver en unik mulighed for at træne både den indre stabilitetsmuskulatur og den ydre bevægelsesmuskulatur. Træning i slynger er for alle, uanset træningsniveau. Og det er sjovt, udfordrende og effektivt – og det giver synlige resultater. Du bruger kroppen som modstand, og undervejs i timen kan du let justere træningsniveauet så du får det optimale ud af din træning. Søger du efter en træningsform, som kan være med til at forbedre din koordination, og hvor du kan træne både balance, orienteringsevne, styrke og ikke mindst cardio, er slyngetræning en god mulighed. Fordi vi kun vil det bedste og tager udgangspunkt i videnskaben, træner vi efter principperne fra Movement Code. Et system, hvor forskningen er i højsædet så du allerede fra dag 1 får får mulighed for at træne på højt niveau og få det optimale ud af din træning.

Power yoga
Power yoga er en energisk, fitness tilgang til yoga.
Poweryoga er modelleret på Ashtanga metoden. Men i modsætning til Ashtanga følger man i power yoga ikke et sæt eller en fast rækkefølge, så timerne kan variere meget.

Med sit fokus på styrke og fleksibilitet er Power yoga for dem, som allerede er i god form og som nyder at udøve sport/motion og som ønsker en minimal mængde af meditation med deres yoga.
Selvom power yoga klasser kan variere meget fra instruktør til instruktør, kan du godt forberede dig på at arbejde hårdt og få sved på panden.

 

Sted:
Fityourfood.dk
Tinghøjvej 3
3650 Ølstykke

Tilmelding på mail@fityourfood.dk