Den vigtigste hjerne der skal fungere…
– er maven –


Maden er din næring til krop og knold
– det der ikke nærer dig- det nager dig –


Uden mad og drikke duer helten ikke ….


  • Træning og DNA test


    Vores træning er for alle, uanset om du er topatlet eller aldrig har trænet før.
    Træningen er med udgangspunkt i din krop, i vores træning arbejder vi med at løsne kroppens led, strækker de muskler der er blevet for stramme og trækker kroppen sammen til en mindre hensigtsmæssig holdning, og vi arbejder på at stramme de muskler op der har givet efter så du igen, kan opleve en frihed i kroppen, træningen bliver på den måde en dybdegående, muskle opbyggende og dynamisk træningsform, som sigter på at bygge/ genopbygge og stimulere din krop, så den
    bliver levende, stærk og harmonisk.
    Fityourfood tilbyder DNA test og fysiologiske målinger, der kombineret med din livsstil og dit aktivitetsniveau er med til at fortælle os, hvilken træning der er optimal for dig.

  • Ernæring og DNA test

    Fityourfoods passion er maden, for med optimal næring kan du balancere kostens næringsstoffer
    og blive en bedre udgave af dig.
    Din ernæring skal give dig den rigtige mængde af protein, kulhydrat, god olie, fibre og mineraler. Med optimal ernæring kan du balancere kostens næringsstoffer, det gør det lettere at styre udenom en lang række livsstil-sygdomme. Optimal næring er med til at holde kroppen sund og knolden klar, med en sund krop og en positiv tankegang kommer du nemmere hen imod dit ønskede aktivitetsniveau.
    Fityourfood tilbyder DNA test og fysiologiske målinger, der kombineret med din livsstil og dit aktivitetsniveau er med til at fortælle os, hvilken ernæring der er optimal for dig.

  • Fusion 3 K

    Fusion 3 k er et 360 ° coaching forløb,
    Kost, Krop og Knold.
    For dig der vil vise at kroppen kan bruges til mere end at transporterer knolden rundt.
    Tror du at Celler husker alt både dem i knolden men også dem i vores krop ?
    Det gør de :
    Cellernes hukommelse, der er skabt internt i kroppen påvirker :
    • Kroppens form
    • Den mentale form
    • Den følelsesmæssige form
    • Kroppens fysiske struktur
    Det påvirker vores handlinger og måden vi reagerer på ud af til.
    Tror du at kosten påvirker vores knold og vores krop ?
    Det gør den, kosten påvirker :
    • Kroppens form
    • Den mentale form
    • Den følelsesmæssige form
    • Kroppens fysiske struktur
    Det påvirker vores handlinger og måden vi reagerer på ud af til.
    Tror du at knoldens mentale form påvirker celler i vores krop ?
    Det gør den, psyken påvirker :
    • Kroppens form
    • Den følelsesmæssige form
    • Kroppens fysiske struktur
    Det påvirker vores handlinger og måden vi reagerer på ud af til.
    Og når vi så har den viden, ligger det lige til sidebenet at sætte det sammen til et forløb der inddrager både træning, mentaltræning/ coaching og kost. vi ændre de mønstre der ikke er brug for mere, dem der holdes i den fysiske struktur ved hjælp af cellulær hukommelse i kropsvæv, vi korriger kropsholdning, vi forbedre kropsforhold, vi forbedre den fysiske form, vi tilpasser kosten til aktivitetsniveau og kikker på de ønskede/ uønskede psykologiske holdninger gennem hele vores
    3 K fusions program.
    Uanset om du ønsker et forløb i forhold til din lederstil, eller du ønsker coaching i forhold til din træning, vil udgangspunktet være dig og din livshistorie/ stil.

  • NARM

    NARM – Neuro Affective Relational Model – er en model for terapi, vækst og coaching der understreger at arbejde med styrker såvel som med symptomer. Den orienterer sig mod ressourcer, både interne og eksterne, for at understøtte udviklingen af en øget kapacitet og til selvregulering.
    Med NARM Metoden har vi mulighed for at kortlægge gamle mønstre og de udfordringer der er fulgt med ved at arbejde med tidlige, ubevidste nedbrydningsmønstre, der kan have påvirket :
    Vores identitet
    Vores følelser
    Vores fysiologi
    Vores adfærd
    Vores tilgang til andre mennesker og det at opretholde gode relationer
    Det kan ligge meget dybt og ubevist i os.
    Indledningsvis er overlevelsesstile adaptive, ikke patologiske. Men fordi hjernen bruger fortiden til at forudsige fremtiden, overleveres stilarter i vores nervesystem og danner det, vi tager for at være vores identitet. Det er vedholdenhed af overlevelsesformer, der passer til fortiden, der fordrejer vores nuværende erfaring og skaber måske løbende kaos i vores knold og fysiske udfordringer i vores krop.
    Overlevelse stilarter, når de har overlevet deres nytte, kan blive kilden til vores symptomer både i vores knold og krop.
    NARM omfatter blandt andet to aspekter af mindfulness:
    • Somatisk opmærksomhed
    • Mindful bevidsthed om de organisatoriske principper for ens adaptive overlevelsesstil
    Ved hjælp af en dobbelt bevidsthed, der er forankret i nutidens øjeblik, bliver vi opmærksomme på tankegang, følelsesmæssige og fysiologiske mønstre, der begyndte i fortiden.
    Men ikke falder i fælden for at gøre fortiden vigtigere end nutiden.
    At arbejde med nervesystemet er afgørende for at ændre vores tendenser og vores hjernens måde at huske på.
    Det er forbindelse til vores krop og til andre mennesker.

.

Indehaver


Irene Pasby


Irene startede Fityourfood i 2009 som en konsulent virksomhed, udgangspunktet var en grundlæggende interesse for og viden omkring kostens betydning for vores præstationer, helbred og generelle velbefindende. Ambitionen var og er, at give så mange som muligt muligheden for at nå frem til øget viden og bedre praksis omkring kost, krop og psyke
og med nye tiltag I 2015 hvor hun åbnede et træningscenter der sætter den enkelte i fokus, og tilbyder helhedsorienteret 360 graders forløb med træning for krop og psyke er Irene Pasby ved at være i mål.
Fityourfood’s stifter er ud over at være certificeret NARM terapeut , coach og personlig træner også uddannet kok og har en indgående viden og passion for hvordan man skaber de bedste træningsvilkår for styrke og sundhed via tilpasset træning, coaching og kost


Irene Pasby
Indehaver, NARM terapeut, personlig træner og coach

 

Min passion
Er mad , krop og knold.


Teamet


Christian
Raksha
Gitte
Irene
Damaris
Søren

 

Vores udgangspunkt er


dig



og udfra vores hold og personlige vejledning


SAMMENSÆTTER VI DIN PLAN


Find en tid


Booking


SEPTEMBER, 2018
man
tirs
ons
tors
fre
lør
søn
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
1 1 1
20
2
21
1 1 1
22
1 1 1
23
1
24
1 1 1 1
25
1 1 1
26
1 1 1 1
27
2
28
1 1 1
29
1 1 1
30
1

SAMLET HOLD OVERSIGT FORÅRET 2018 HER


SÅDAN BOOKER DU


Vælg et hold du gerne vil deltage i fra fanen til venstre hjørne, over kalenderne. Derefter vil de datoer hvor holdet bliver afholdt vise sig i kalenderen. Vælg det hold du gerne vil deltage i, og følg instruktionerne til hvordan du bliver tilmeldt. Du vil modtage en bekræftelse pr. mail. 

Du kan afmelde din reservation indtil 24 timer før.

Træning hos fityourfood.dk foregår på eget ansvar.
Når du træner hos fityourfood.dk er du selv ansvarlig for at være i en helbredstilstand, der tillader træning.
Er du I tvivl kan du kontakte din læge.

SÅDAN BOOKER DU
TILBUD


Kom godt I gang
Første vejledning, 60-75 min.
Pris kr.1590,-
incl. 2 opfølgende samtaler á ca. 30 min.
Vejning og kropsanalyse ved alle vejledninger
Individuelle kost – og diætvejledninger
Pris
Første vejledning (varighed 60-75 min.)
1000 kr.
Opfølgende samtale (varighed ca. 25 min.)
330 kr.
incl. Kropsanalyse

Holdtræning pr. md. fra kr. 450,-
Personlig træning pr. 55 min. kr .550,-
Klippekort 10 x 55 min. kr. 700 ,-

SÅDAN BOOKER DU



Sammensæt din plan med


Test og personlig vejledning


Nedenstående tilbud bookes ved personlig kontakt og ikke i bookingsystemet

Kunne du tænke dig at træne, men er i tvivl om, hvordan du bedst kommer fra start ?

Er du allerede godt i gang ?

Er du måske ligefrem `garvet `inden for det at motionerer/ træne?

Vil du Opnå de helt store resultater?

Hvordan foregår en Træningsplanlægning?

Opstart samtale varer ca. 1,5 time.
Vi analyserer din kropsholdning og taler om eventuelle sygdomme/ skader.

Du bliver vejet og målt evt. Fedt scannet
Du har mulighed for at blive fotograferet.
Med udgangspunkt i dine personlige data udformes et træningsprogram.
Du får herefter udleveret relevant skriftligt materiale og online træningsprogram.

Vi vil løbende støtte og motivere dig, hjælpe med at variere træningsprogrammet.

Vi kan lære dig.
• Den sjove og effektive måde at opbygge din drømmekrop på.
• Hvordan du skal opbygge et personligt træningsprogram, dvs. et program der er skræddersyet til netop DINE behov.
• Et program, der vil forvandle din krop.
• Hvordan du kan spare tid, men samtidig opnå de utroligste resultater med masser af effektive øvelser.
•Effektive øvelser, som vil gøre din træning sjovere.

Book tid
NeuroAffective Relational Model®
NARM en model for terapi, vækst og coaching der understreger at arbejde med styrker såvel som med symptomer. Den orienterer sig mod ressourcer, både interne og eksterne, for at understøtte udviklingen af en øget kapacitet til selvregulering.
Med NARM Metoden har vi mulighed for at kortlægge gamle mønstre og de udfordringer der er fulgt med ved at arbejde med tidlige, ubevidste nedbrydningsmønstre, der kan have påvirket :
Vores identitet
Vores følelser
Vores fysiologi
Vores adfærd
Vores tilgang til andre mennesker og det at opretholde gode relationer
Det kan ligge meget dybt og ubevist i os.
Indledningsvis er overlevelsesstile adaptive, ikke patologiske. Men fordi hjernen bruger fortiden til at forudsige fremtiden, overleveres stilarter i vores nervesystem og danner det, vi tager for at være vores identitet. Det er vedholdenhed af overlevelsesformer, der passer til fortiden, der fordrejer vores nuværende erfaring og skaber måske løbende kaos i vores knold og fysiske udfordringer i vores krop.
Overlevelse stilarter, når de har overlevet deres nytte, bliver kilden til vores symptomer i knold og krop.

NARM omfatter blandt andet to aspekter af mindfulness:
• Somatisk opmærksomhed
• Mindful bevidsthed om de organisatoriske principper for ens adaptive overlevelsesstil
Ved hjælp af en dobbelt bevidsthed, der er forankret i nutidens øjeblik, bliver vi opmærksomme på tankegang, følelsesmæssige og fysiologiske mønstre, der begyndte i fortiden.
Men ikke falder i fælden for at gøre fortiden vigtigere end nutiden.
At arbejde med nervesystemet er afgørende for at ændre vores tendenser og vores hjernens måde at huske på. Det er forbindelse til vores krop og til andre mennesker, der opregulerer til en anden måde at huske og forstå på. Brug af teknikker, som understøtter øget forbindelse med os og andre, er med til at understøtte effektiv re-regulering.
Når terapier/ coaching fokuserer på mangel, smerte og dysfunktion, bliver vi kvalificerede til orientering mod mangel, smerte og dysfunktion.
Fokus på tidligere vanskeligheder reducerer ikke dysfunktion eller tankemønstre tilstrækkeligt og understøtter ikke selvregulering.
I NARM er fokus mindre på, hvorfor en person er den måde, de er og mere på, hvordan deres overlevelsesstil forvrider det, de oplever i øjeblikket.
At forstå hvordan mønstre begyndte kan være nyttige for os, men er primært nyttig i den grad, at disse mønstre er blevet overlevelsesstile, der påvirker nutidens oplevelse, og med den nye viden er der mulighed for at skabe eller opnå de personlige mål, for når alt kommer til alt, er langt de fleste af vores forhindringer, blokeringer for at nå et mål :
Ja de ligger i vores hoveder og det kan jeg hjælpe med.

Book tid
Professionel coaching udføres af kvalificerede coach.
Hun kan arbejde med dig for at forbedre din effektivitet og ydeevne, og hjælpe dig med at opnå dit fulde potentiale. Coaching kan være med til at opretholde en struktureret tilgang, til at opnå/ tilføje værdi, og hjælpe med at udvikle dine færdigheder og evner.

Hvilke spørgsmål kan bl.a. besvares med coaching ?

Hvordan kan jeg styre min tid bedre til at nå alt, hvad jeg gerne vil ?
Hvad skal jeg gøre i min karriere i organisationen?
Hvordan kan jeg reducere stress i mit job eller mit liv?
Hvordan kan jeg opnå en bedre balance mellem arbejdsliv og familieliv?
Hvilke kompetencer har jeg brug for at vokse og udvikle mig yderligere?
Hvordan kan jeg forbedre mit forhold til en bestemt kollega?
Hvordan forenes arbejde/privatliv og ekstremsport ?
Hvordan holder jeg fokus på mit vægttab i en stresset hverdag ?
Hvordan ? – dan selv et ? –

Book tid
1. samtale (ca. 60-75 min.)
Samtale om dine forventninger og ønsker til forløbet hos Kostpraksis.
Afklaring og analyse af din nuværende livsstil – herunder dine kost- og motionsvaner.
Kropsanalyse (vægt, BMI, fedtprocent, muskelmasse, talje- og hoftemål, kroppens alder ud fra ovnen nævnte.
Fastsættelse af personlige mål og delmål.
Gennemgang af relevante kostprincipper.
Konkrete værkstøjer til at komme godt i gang med din livsstilsændring.
Introduktion til relevante emner som f.eks. valg af fødevarer, indkøb, planlægning og tilberedning af måltider samt måltidssammensætning.
Udarbejdelse af en konkret og motiverende plan, som du kan følge og som kan dig i hverdagen.
Udlevering af understøttende materiale.
og inspiration til lette opskrifter, indkøbsguide,
Evt. udarbejdelse af en skræddersyet og næringsberegnet kostplan.
Pris kr. 1000,-

Opfølgende samtaler (ca. 20-30 min.)
Samtale om hvordan det er gået siden sidst.
Status og evt. justering af kostomlægningen
Kropsanalyse
Støtte og vejledning til at bryde de mindre gode vaner samt efterleve og fasthold de gode nye vaner.
Motivationsfremmende dialog og ideer til nye konkrete og nye tiltag.
Gennemgang af relevante emner.
Pris. kr. 330 ,-

Book tid
Vores gener er en del af os, og viser os hvem vi er, så naturligvis de påvirker vores sundhed.
Når du ved at mere om dine gener, kan du være i stand til at tage det næste skridt til at leve et sundere liv.

Husk på, at mange betingelser og karaktertræk er påvirket af flere faktorer : herunder levevis.
Vores rapporter er beregnet til orientering og ikke til at diagnosticere sygdom.

Hvad kan DNA test så bruges til?

Plan for fremtiden

Vise dig om du gener, for visse arvelige tilstande

Du kan være et skridt foran

Du kan finde ud af om du har visse genetiske risikofaktorer, så du kan træffe bedre livsstilsvalg fremover og leve mere hensigtsmæssigt

Kaste dig ud i at optimerer din sundhed

Kaste dig ud i at optimerer din sport.

Forstå hvordan din DNA kan påvirke dit helbred og reaktion på visse former for medicin, så du og din læge kan træffe mere kvalificerede beslutninger

Forstå hvordan din DNA kan bruges ved optimering af sport

Forstå hvordan dine gener påvirker dine muligheder for vægttab

Book tid
EMS bruger centralnervesystemet principper med elektriske impulser, det får vores muskler til at trække sig sammen som når du træner alm vægttræning .
Personlig træning med EMS, giver musklerne en dybere og mere effektiv træning på kort trænings tid.
Med EMS har du kun brug for 20 minutters træning, hvor din personlige træner styrer hver muskelgruppe ved at tilpasse træningsintensiteten til dine mål.
Kun én EMS-træning svarer ca. 3 timer i et fitnesscenter.

Book tid

Sammensæt din plan med


Holdtræning


Nedenstående tilbud bookes i bookingsystemet

 

Puls og styrke

Mangler tekst

Book
Styrke og balance kan gøre overraskende meget for din krop og din form, specielt hvis du er oppe i årene, kan det gøre dig mere sikker på benene . Øvelserne øger styrke og stabilitet i hele din krop. Det betyder at øvelserne gør at du kan klare en hårdere belastning i din hverdag, men også fungerer som skadesforebyggende træning. Derudover forbedres også nervesystemets evne til at aktivere den muskelmasse du har i forvejen
Book
En time hvor indholdet kan variere fra gang til gang – så der er ingen risiko for at du kommer til at kede dig.

Du træner hele kroppen igennem ved forskellige øvelser, du kan eks. arbejde med den samme øvelse i 45 – 60 sekunder. Derefter fortsætter du med en ny øvelse.

Der er Garanti for sved på panden, og der er ingen koreografi på timen, så du kan deltage uanset hvilket niveau du er på.
Vi ønsker ikke at spilde din tid og dine penge, så jeg er stolt af at kunne undervise inden for et system, hvor forskningen er i højsædet og så du allerede fra dag 1. får det optimale ud af din træning og får mulighed for at træne på højt niveau.

Fordi vi kun vil det bedste og tager udgangspunkt i videnskaben, træner vi efter principperne fra Movement Code.

Book
Funktionel træningsmetode, der giver en unik mulighed for at træne både den indre stabilitetsmuskulatur og den ydre bevægelsesmuskulatur.
Træning i slynger er for alle, uanset træningsniveau. Og det er sjovt, udfordrende og effektivt – og det giver synlige resultater. Du bruger kroppen som modstand, og undervejs i timen kan du let justere træningsniveauet så du får det optimale ud af din træning.

Søger du efter en træningsform, som kan være med til at forbedre din koordination, og hvor du kan træne både balance, orienteringsevne, styrke og ikke mindst cardio, er slyngetræning en god mulighed.

Vi træner også puls og styrke. Her er  intensiteten er høj, så der er garanti for masser af sved på panden og udfordring for ben, balder, mave og ryg.

Opbygningen af timen kan være forskellig fra gang til gang, men den er altid bygget op, så den enkelte deltager kan arbejde i eget tempo og niveau og instruktøren kan samtidig sikre, at alle deltagere bruger den korrekte teknik.

Book
Herre god yoga er for mænd.
Træning som forbinder slynger, krop og sind på en god og udfordrende måde.

Funktionel træningsmetode der på perfekt måde kombinere body /mind træning med mere konditions- og styrkebaserede træningsform i slynger.
Der giver en unik mulighed for at træne både den indre stabilitetsmuskulatur og den ydre bevægelsesmuskulatur.
Træning i slynger er for alle, uanset træningsniveau, sjov udfordrende og effektiv, der giver synlige resultater.
Der arbejdes med både udholdenhed og smidighed.
Din vejrtrækning forbedres og dit generelle velvære øges.
Træning med fokus på åndedræt og rolige bevægelser.

En god træning for dig der gerne vil noget helt nyt.

Timen er for alle – uanset niveau. Der arbejdes med egen kropsvægt.

Book
Muskeltræningstime hvor hele kroppen trænes igennem – enten med egen kropsvægt eller med brug af redskaber

Timen kan variere fra gang til gang.
Vores mål er, at du har det sjovt og får det maksimale ud af din træning.
Vi træner ude når vejret er til det.

Book
 


Vær klar på at dine mål kommer til at gå i opfyldelse

Join us
og bliv en del af et aktivt og sundt fællesskab



Vores træning er for alle, uanset om du er topatlet eller aldrig har trænet før. 

Træningen er med udgangspunkt i din krop. I vores træning arbejder vi med at løsne kroppens led, strækker de muskler der er blevet for stramme og trækker kroppen sammen til en mindre hensigtsmæssig holdning, vi arbejder på at stramme de muskler der har givet efter så du igen kan opleve en frihed i kroppen, træningen bliver på den måde en dybdegående, muskle opbyggende og dynamisk træningsform, som sigter på at bygge/ genopbygge og stimulere din krop, så den 
bliver levende, stærk og harmonisk. 

Kast dig ud i det!


Vil du vide mere


Kontakt os


Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Emne

Din besked

+ 45 28 63 40 97

Fityourfood.dk
Tinghøjvej 3
3650, Ølstykke

CVR: 33 86 47 44

Instagram